Prijatie prestupom z inej strednej školy:
INDIVIDUÁLNE prehliadky školy
Náplň štúdia
4 - ročné stredoškolské štúdium pre absolventov ZŠ
4 - ročné stredoškolské štúdium pre absolventov ZŠ
DIZAJN je možné v šk. r. 2022/23 študovať už len v rámci odboru Grafik digitálnych médií. Obsahom výučby odboru Grafik digitálnych médií budú aj oblasti, ktoré sa preberali v odbore Dizajn grafický a priestorový (figurálne kreslenie, maľba, navrhovanie, interiérový a produktový dizajn). Viac info na čísle 0948 917 036 (Mgr. art. Katka Šantová, PhDr., vedúca odboru dizajn).
Náplň štúdia:
Zameranie štúdia: tvorba vizuálnych efektov, organické navrhovanie, rendering, webdizajn, fotografický dizajn, digitálna maľba na grafickom teblete, 3D navrhovanie a tlač, postprodukčná úprava, interiérový a produktový dizajn.
Výučba grafického a priestorového dizajnu prebieha v dizajnérskych programoch softvérového balíka Adobe Creative Cloud, ADOBE MASTER COLLECTION CS5 a to hlavne v nasledujúcich programoch: Photoshop, Illustrator, InDesign.
3D navrhovanie sa vyučuje v programoch: 3D Studio Max a ZBrush - programy, v ktorých pracujú svetoví profesionálni dizajnéri.
Multimediálna výstava študentov grafiky a dizajnu: | Video-ukážka z vyučovania v programe 3D Studio Max: |
ZBrush - organické 3D navrhovanie a digitálna maľba na grafickom tablete:
V školskom roku 2016/2017 sa pre študentov odboru DIZAJN GRAFICKÝ A PRIESTOROVÝ (maturitné, pomaturitné štúdium) začala výučba 3D modelovania v novom dizajnérskom programe Zbrush.
Zbrush je unikátny grafický editor pre 3D a 2.5D modelovanie, texturovanie a maľbu. Primárna funkcia programu je vytváranie modelov pre digitálnu animáciu, filmy a hry.
3D návrh a tlač:
"Budúcnosť je v 3D tlači - budúcnosť je na našej škole"
3D tlač v spojení s dizajnérskym programom ZBrush, ktorý na rozdiel od programu 3D Studio Max zabezpečuje detailné modelovanie, umožňuje našim študentom pustiť uzdu fantázií a vytvárať reálne objekty s drobnými detailmi.
3D tlač je technológia na tvorbu prototypov, čiže prípravy na sériovú výrobu a najčastejšie sa využíva v nasledujúcich oblastiach:
- architektúra a urbanizmus
- reality
- dizajn a umenie
- modelárstvo
- filmový priemysel
- marketing, reklama a predaj
- archeológia a múzejníctvo
- veda
- medicína
- farmaceutický priemysel
- automobilový priemysel
- elektrotechnický priemysel
- potravinársky priemysel
- a iné
Iné aktivity:
Študenti majú možnosť zúčastniť sa lyžiarského a snowboardingového kurzu, výletov, poznávacích pobytov (aj v zahraničí), ako aj rôznych kultúrnych podujatí (divadlo, kino, koncerty...).
Študenti majú ďalej možnosť účasti na plenéri (krajinársky kurz). Plenér je zameraný na rozvoj výtvarného talentu a zručnosti v kresbe a maľbe priamo v teréne, v prírode.
Pozrite si aj práce našich študentov, ktoré nájdete:
- vo FOTOGALÉRIÍ
- na webstránke , ktorú vytvorila Mgr. art. Katka Šantova
Návrh písma a následná tlač v 3D tlačiarni
Hologram (téma: svetelný objekt) |