Prijatie prestupom z inej strednej školy:
INDIVIDUÁLNE prehliadky školy
Pomaturitné štúdium
GRAFIK DIGITÁLNYCH MÉDIÍ
2 - ročné pomaturitné kvalifikačné štúdium pre absolventov gymnázií a stredných odborných škôl
Vyplnenú prihlášku nám pošlite emailom na adresu ssos.kosice@gmail.com alebo na poštovú adresu:
SÚKROMNÁ STREDNÁ ODBORNÁ ŠKOLA
Postupimská 37, 040 22 Košice
prihlaska_maturitne_pomaturitne.doc [ 17.5 KB ]
Podmienky prijatia: ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou
Forma štúdia: denná
Spôsob ukončenia štúdia: maturitná skúška z odborných predmetov, prezentácia záverečnej odbornej práce
Výhody denného štúdia:
- žiakovi denného pomaturitného štúdia zostávajú všetky študentské výhody - rodičom prináleží daňový bonus a prídavky na dieťa do veku 26 rokov
- škola poskytuje možnosť sociálneho štipendia
- žiak sa nemusí hlásiť na úrad práce
- žiak je lepšie pripravený na vysokú školu v rámci Slovenska ako aj v zahraničí
NOVINKA:
Od februára 2018 sa žiaci našej školy učia v najnovšom software Adobe Creative Cloud 2018.
Náplň štúdia:
Zameranie štúdia: tvorba vizuálnych efektov, organické navrhovanie, rendering, webdizajn, fotografický dizajn, digitálna maľba na grafickom teblete, 3D navrhovanie a tlač, postprodukčná úprava, interiérový a produktový dizajn.
Výučba grafického a priestorového dizajnu prebieha v dizajnérskych programoch softvérového balíka ADOBE MASTER COLLECTION CS5 a to hlavne v nasledujúcich programoch: Photoshop, Illustrator, InDesign.
3D navrhovanie sa vyučuje v programoch: 3D Studio Max a ZBrush - programy,v ktorých pracujú svetoví profesionálni dizajnéri.
Video-ukážka z vyučovania v programe 3D Studio Max: |
Odborný výcvik sa realizuje výlučne na počítačoch v grafických programoch: |
ZBrush - organické 3D navrhovanie a digitálna maľba na grafickom tablete:
V školskom roku 2016/2017 sa pre študentov odboru DIZAJN GRAFICKÝ A PRIESTOROVÝ (maturitné, pomaturitné štúdium) sa začala výučba 3D modelovania v novom dizajnérskom programe Zbrush.
Zbrush je unikátny grafický editor pre 3D a 2.5D modelovanie, texturovanie a maľbu. Primárna funkcia programu je vytváranie highpoly modelov pre digitálnu animáciu, filmy a hry.
3D návrh a tlač:
V rámci predmetu trojrozmerného (3D) navrhovania objektov majú študenti k dispozícií 3D tlačiareň s externým skenerom - MakerBot Replicator piatej generácie - pomocou ktorej si študenti môžu svoje 3D práce vytlačiť do hmotnej podoby. Téma: Futuristická architektúra, Stanka Luščáková, III.D |
"Budúcnosť je v 3D tlači - budúcnosť je na našej škole"
3D tlač v spojení s dizajnérskym programom ZBrush, ktorý na rozdiel od programu 3D Studio Max zabezpečuje detailné modelovanie, umožňuje našim študentom pustiť uzdu fantázií a vytvárať reálne objekty s drobnými detailmi.
3D tlač je technológia na tvorbu prototypov, čiže prípravy na sériovú výrobu a najčastejšie sa využíva v nasledujúcich oblastiach:
- architektúra a urbanizmus
- reality
- dizajn a umenie
- modelárstvo
- filmový priemysel
- marketing, reklama a predaj
- archeológia a múzejníctvo
- veda
- medicína
- farmaceutický priemysel
- automobilový priemysel
- elektrotechnický priemysel
- potravinársky priemysel
- a iné
Iné aktivity:
Študenti majú možnosť zúčastniť sa lyžiarského a snowboardingového kurzu, výletov, poznávacích pobytov (aj v zahraničí), ako aj rôznych kultúrnych podujatí (divadlo, kino, koncerty...).
Študenti majú ďalej možnosť účasti na plenéri (krajinársky kurz). Plenér je zameraný na rozvoj výtvarného talentu a zručnosti v kresbe a maľbe priamo v teréne, v prírode.
Pozrite si aj práce našich študentov, ktoré nájdete:
- vo FOTOGALÉRIÍ
- na webstránke , ktorú vytvorila Mgr. art. Katka Šantova
Ukážka prác študentov:
Návrh písma a následná tlač v 3D tlačiarni
Hologram (téma: svetelný objekt) |
Fotky z vyučovania: